Вартість реєстрації ТОВ під ключ >>>>>
Що потрібно щоб відкрити ТОВ у Києві >>>>>
Вибір найменування Вашого ТОВ >>>>>
Реєстрація ТОВ. Початок роботи. >>>>>
Статут ТОВ. >>>>>
Юридична адреса ТОВ. >>>>>
Відкриття банківського рахунку. >>>>>
Документи необхідні для реєстрації. >>>>>
Термін реєстрації. >>>>>
Чому варто звернутися в нашу компанію. >>>>>
Багато міжнародних підприємці прагнуть створити або розширити свій бізнес, в тому числі на ринку України. ЮК «Лігал Профсервіс» спеціалізується на наданні допомоги цим підприємцям, і ми хотіли б представити вам деяку інформацію для ознайомлення з даною послугою в першу чергу.
Що таке ТОВ? ТОВ є абревіатурою словосполучення товариство з обмеженою відповідальністю. Оскільки в Україні використовується в розмовній і письмовій мові два основних мови, форму ТОВ також часто використовують українською мовою - Товариство з обмеженою відповідальністю (скорочено ТОВ).
Отже, ТОВ (товариство з обмеженою відповідальністю) - це вид господарського товариства, специфічна бізнес-структура, добре відома гнучкістю, яку вона надають власникам бізнесу.
Реєстрація ТОВ є необхідною процедурою, якщо Ви вирішили законно розпочати господарську діяльність в Україні. Товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) є популярною формою організації бізнесу, оскільки вона дозволяє власникам обмежити особисту відповідальність за дії, вжиті компанією; засновники також не несуть особистої майнової відповідальності за борги або зобов'язання компанії.
Хоча бухгалтер, юрист або адвокат можуть зареєструвати ТОВ для вас, звичайно досить просто завершити процес формування самостійно при наявності певних знань і досвіду. В нашій окремій статті буде приведена покрокова інструкція, як зареєструвати ТОВ самостійно. Найчастіше в Україні можна натрапити на ТОВ з одним засновником.
Не дивлячись на уявну простоту, процедура реєстрації ТОВ вимагає наявності великої кількості вільного часу, але і здатності до аналізу норм чинного в Україні законодавства. Майте на увазі, що кожна держава має різні правила для створення ТОВ, тому перед початком важливо поглянути на закони України.
Якщо розглядати більш детально, поширеність організаційно-правової форми у вигляді ТОВ ще пов'язана і з іншими її перевагами:
Реєстрація ТОВ в Києві здійснюється на загальних правилах, так само як і в інших областях України.
ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГИ ЧЕРЕЗ ФОРМУ ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ.
Базова вартість реєстрації ТОВ складає 1200 грн.
Загальна вартість реєстрації ТОВ Київ залежить від ряду факторів. Серед таких факторів:
У вартість наших послуг з реєстрації ТОВ під ключ входить:
Вартість реєстрації ТОВ можна істотно зменшити, якщо реєстрацією зайнятися самостійно. Наші фахівці за помірну плату можуть проконсультувати з усіх питань реєстрації, надати детальний план і порядок реєстрації ТОВ, підготувати і надати всі зразки документів. Вам залишиться тільки звернутися в необхідні органи, подати документи ТОВ у порядку черги, а потім отримати зареєстровані. При самостійної реєстрації ТОВ ціна буде нижче більш ніж в 2 рази, ніж при замовленні послуги «під ключ».
Наша компанія має понад 10 років практики надання юридичних послуг в даному напрямку і є однією з провідних компаній в даній сфері. Ми працюємо по всій Україні і крім реєстрації ТОВ в Києві наша компанія допоможе зареєструвати ТОВ в будь-якій області. Ви безумовно можете довірити створення ТОВ нам як професіоналам в даній сфері.
Перед початком роботи Вам необхідно визначитися з наступними питаннями:
Для початку роботи ми відправляємо Вам заявку-анкету в електронному вигляді, в якій Ви вказуєте відповіді на дані питання, на підставі чого ми приступаємо до підготовки документів.
Назва, яке ви виберете для свого ТОВ, має відповідати законам України. Відповідно до законодавства України не дозволяється присвоювати відкривається компанії ім'я, яке є дублікатом існуючих бізнес-імен (тобто є тотожними). Найменування компанії повинно включати в себе назву організаційно-правової форми та власне відмітної імені. У назві допускається використання знаків пунктуації (крапок, ком, плюсів та інше).
Ми рекомендуємо вибрати ім'я фірми, яке правильно представляє ваш бізнес. Оскільки немає точної формули для вибору кращого імені, при виборі назви ми радимо дотримуватися наступних рекомендацій:
Перед реєстрацією ТОВ рекомендуємо перевірити вбрання найменування на наявність повторення в офіційному державному реєстрі юридичних осіб.
Якщо ваше ім'я дуже оригінально або креативно, ви також можете розглянути можливість його реєстрації в якості товарного знака (знака на товари і послуги). Це може відрізнити ваш продукт або послугу від конкурентів. Торгова марка вашої компанії також може захистити вас від порушення товарних знаків іншими компаніями.
Наприклад, товарний знак дозволить вам зберегти ваш домен, зареєструвати домен вищого рівня (* .UA), а також будь-яку іншу інтелектуальну власність, пов'язану з вашим бізнесом.
Ви можете зареєструвати своє фірмове найменування через нашу компанію або самостійно через Український інститут інтелектуальної власності (Укрпатент), заповнивши встановлену форму.
Плата за товарний знак становить від 50 до 500 доларів США.
Для початку підготовки документів по реєстрації ТОВ нам необхідна заповнена наша заявка-анкета, яку ми відправляємо Вам по Вашому запиту в електронному вигляді.
Інформація, необхідна для реєстрації:
Перед реєстрацією ТОВ, ви повинні вибрати, які органи будуть управляти вашою компанією, їх склад і повноваження, як ними будуть прийматися рішення, хто буде управляти майном компанії, і як взагалі Ваше ТОВ працюватиме.
У більшості випадків органами управління ТОВ є загальні збори учасників компанії - вищий орган управління і директор - виконавчий орган. У більш складних структурах управління на розсуд власників може бути введений колегіальний виконавчий орган - Дирекція та органи контролю - Наглядова рада, Ревізійна комісія та інші. Вищий орган управління приймає глобальні рішення по діяльності фірми: про реєстрацію та ліквідації компанії, про призначення і звільнення керівника, про затвердження річного балансу, про обмеження повноважень Директора, про прийняття / виключення учасників в / з товариства та інші.
Реєстрація ТОВ не може обійтися без реєстрації Статуту ТОВ. З недавніх пір діяльність ТОВ можлива в двох варіантах:
Модельна форма статуту містить мінімальні положення, при яких може вести діяльність ТОВ. Її використання в основному підходить для ТОВ з одним засновником, де він же і є директором. Оскільки в цьому випадку управління здійснюється одноосібно однією людиною, виникнення протиріч між власниками і директорами неможливо.
У зв'язку з тим, що види діяльності, порядок і умови функціонування кожного ТОВ різні, розроблені Статути не можуть і не будуть виглядати однаково. Статут ТОВ з декількома власниками на етапі створення фірми повинен бути максимально чітко продуманий. У більшості випадків Вам слід звернутися до досвідчених юристів для підготовки вашого Статуту. Однак, більшість статутів повинні включати наступні основні елементи:
ВАЖЛИВО! Звертаємо увагу на те, що з 17 червня 2018 року набрав чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Згідно Прикінцевих та перехідних положень Закону все ТОВ і ТДВ повинні привести свої статути у відповідність з його нормами протягом 1 року (не пізніше 18 червня 2019 року).
Більш детально ознайомитися з нюансами приведення Статуту у відповідність Ви можете ЗА ПОСИЛАННЯМ.
Тому ми наполегливо рекомендуємо Статут ТОВ розробляти з урахуванням положень зазначеного нового закону. Без його дотримання найімовірніше реєстратор не допустить даний Статут до реєстрації.
У статуті ми не рекомендуємо допускати двоякі тлумачення його положень. Формулювання повинні бути прості до розуміння і однозначні.
Якщо Ви плануєте займатися виробництвом або торгівлею, ми рекомендуємо вибирати місцезнаходження компанії (офісу) в найближчому його розташуванні від цеху, складу. Блажен розташування офісу буде позитивно впливати на діяльність компанії. При цьому досягається: істотна економія часу на комунікацію між офісом / виробництвом, підписання необхідних документів, зниження витрат на паливо.
При виборі адреси компанії ми рекомендуємо підписати договір на надання послуг з Укрпоштою. Це необхідно для того, щоб під час вступу кореспонденції відповідальний співробітник пошти бачив і знав, що Ваша фірма дійсно знаходиться за цією адресою. При цьому листи Вам будуть доставлятися оперативно і вчасно. В іншому випадку компанія може не отримати / пропустити важливий лист (наприклад від податкової інспекції, суду, правоохоронних органів), що може спричинити за собою різні негативні наслідки.
Вимоги до дозвільних документів будуть варіюватися в залежності від вашої області або навіть відповідно до району, в якому ви плануєте вести бізнес.
Наприклад, якщо ви відкриваєте ресторан, ви повинні мати відповідні ліцензії на алкоголь, тютюн, мати дозволу відділу санепідемслужби, держпожнагляду та інші. Районні державні адміністрації міст або виконавчі селищні комітети також можуть мати інформацію про те, які види ліцензій вам потрібні, як подати заявку на них і які будуть збори.
Крім того, деякі дозвільні документи ТОВ можуть бути отримані і оновлені через Інтернет або поштою.
Важливе значення в даному питанні має вибір обслуговуючого банку, якому Ви можете довірити зберігати свої активи. Перевірте надійність банку, зокрема, на фінансові показники, кредитні рейтинги, народні рейтинги, наявність у відкритих джерелах інформації про платоспроможність, відмиванні грошей, порушення нормативів, дійсність ліцензії, що проводяться обшуки, наявність інших проблем.
Перед відкриттям рахунку в банку вам потрібно буде мати номер в реєстрі юридичних осіб, зазначений на опису, а також картки із зразками підписів. Проконсультуйтеся з вашим банком про варіанти вашого тарифного плану, який найкраще підходить для ваших ділових потреб.
Якщо Ви вже вибрали банк, отримаєте у обслуговуючого менеджера список необхідної документації, яку необхідно надати для відкриття рахунку. Цей список може відрізнятися у кожного з банків відповідно до їх внутрішніми інструкціями.
Якщо засновник - фізична особа:
Якщо засновник - юридична особа - резидент України:
Якщо засновник юридична особа - нерезидент України:
Термін реєстрації ТОВ у Києві за допомогою нашої компанії становить від 1 до 3-х днів.
Наша компанія має багаторічний практичний досвід у ций сфері. Однак, якщо в документах не дотримані норми законодавства, документи ТОВ складені і подані з помилками, розгляд заяви на реєстрацію може бути призупинено до усунення недоліків. У зв'язку з цим термін реєстрації ТОВ Київ може бути збільшений на кілька днів до моменту усунення недоліків в документах. У разі, якщо неточності не усунені, виноситься рішення про відмову в реєстрації і пакет документів повертається заявникові.
Фахівці нашої компанії мають глибокі знання в даній сфері і надають послуги на високому професійному рівні. Тому звернувшись в нашу компанію швидко зареєструєте компанію і гарантовано вкладетеся в заплановані терміни.
Додаткові строки (при необхідності):
Якість послуг і компетентність. Наша компанія має багаторічний досвід роботи в даній сфері. Ми відстежуємо законодавство і завжди в курсі нових змін. Для Вас не буде «приємних несподіванок». Ми чітко і конкретно завжди можемо відповісти на всі запитання. Ми постійно працюємо над поліпшенням якості послуг.
Орієнтир на результат. Наша мета - задовольнити найвимогливіших клієнтів. Ми вкладаємося в заявлені терміни. Оскільки найкраща нагорода для нас - це довгострокове співробітництво, звернення клієнта до нас повторно. Ми виконуємо взяті на себе зобов'язання.
Репутація. Хороша репутація - запорука швидкого розвитку. Репутація напрацьовується роками і ми можемо гордо заявити, що маємо великий портфель задоволених клієнтів.
Доступність. Наша компанія має штат юристів, які при необхідності можуть підмінити один одного. На відміну від приватних юристів ми не їдемо у відпустку, ми не хворіємо, не просимо щомісячної зарплати, наші знання в кінці кінців ширше і глибше.
Для замовлення послуг нашої компанії Ви можете скористатися формою зворотного зв'язку або звернувшись до наших спеціалістів за телефонами, зазначеними на сайті.
Супутні послуги:
- надання юридичної адреси
- купівля-продаж фірм (компаній)
- отримання дозволу на працевлаштування іноземця;
- оформлення будівельної ліцензії.
Часто задавані питання