Згідно чинного законодавства України КВЕД - це класифікатор видів економічної діяльності, який використовується для підготовки статистичної звітності за видами діяльності фізичних осіб - підприємців, юридичних осіб, а також відокремлених підрозділів. Саме КВЕД є економічним інструментом, який допомагає точно розподілити інформацію щодо напрямків діяльності суб'єктів підприємництва.
Інформація про види економічної діяльності вказується в статуті компанії, виписці з Єдиного державного реєстру (основний КВЕД). Варто підкреслити, що види економічної діяльності безпосередньо можуть вплинути на вибір тієї чи іншої системи оподаткування, необхідність отримання різних видів дозволів і ліцензій.
Виконання різного виду робіт, а також надання нових послуг тягне за собою внесення змін до види економічної діяльності суб'єктів підприємництва.
Процедура зміни КВЕД вимагає ретельної, кваліфікованої підготовки і проведення в відповідно до норм чинного законодавства України. До того ж, зміна КВЕД в Києві передбачає обов'язкове внесення змін до Єдиного державного реєстру та оповіщення контролюючих органів. Документи, необхідні для внесення змін до Єдиного державного реєстру, передбачені статтею 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГИ ЧЕРЕЗ ФОРМУ ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ.
ВАЖЛИВО! НОВОВВЕДЕННЯ! 17 червня 2018 року набрав чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Законом передбачені зміни, пов'язані з порядком прийняття рішень, компетенцією органів управління, зазначенням місцезнаходження фірми та інші.
Згідно Прикінцевих та перехідних положень Закону все ТОВ і ТДВ повинні привести свої статути у відповідність з його нормами протягом 1 року (не пізніше 18 червня 2019 року).
Якщо компанія вирішила провести зміни, пов'язані з внесенням будь-яких змін до Статуту компанії (зміна засновників, зміна адреси ТОВ, зміна КВЕД, зміна найменування ТОВ та ін.) До закінчення зазначеного терміну, при прийомі відповідних документів державний реєстратор аналізує подається Статут на повну відповідність нормам зазначеного Закону. Якщо Статут не відповідає Закону, і відмовляє в проведенні реєстраційної дії у разі невідповідності подається Статуту нормам Закону.
Тому одночасно з вказаною послугою необхідно приводити Статут у відповідність до ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (якщо він ще не проводився).
Більш детально ознайомитися з нюансами приведення Статуту у відповідність Ви маєте можливість СКОРИСТАВШИСЬ ПОСИЛАННЯМ.
Насамперед варто відзначити, що співробітники нашої компанії надають допомогу клієнтам не тільки в підготовці документів, але і консультуванні щодо підбору видів економічної діяльності. Також наші юристи надають послуги щодо усунення всіх недоліків, які відбулись з вини клієнта, в документах і проведення зміни видів діяльності в заплановані терміни.
- підготовка повного пакету документів на зміну КВЕД (заява про державну реєстрацію змін форма 3, протокол загальних зборів про зміну КВЕД, довіреність на проведення реєстраційних дій);
- внесення змін до Єдиного державного реєстру;
- отримання виписки з Єдиного державного реєстру (у разі змін основного КВЕД).
- інформація про компанію (ксерокопія виписки з Єдиного державного реєстру);
- перелік старих КВЕДів (видів діяльності), які потрібно виключити з Єдиного державного реєстру;
- перелік нових КВЕДів (видів діяльності), які потрібно включити до Єдиного державного реєстру;
- довіреність на проведення реєстраційних дій від підприємства на співробітників ЮК «Лігал Профсервіс»;
- інформація про склад засновників компанії (ксерокопія останнього протоколу загальних зборів учасників для максимально точного викладу даних про засновників).
- підготовка пакету документів на зміну КВЕДів (заява про державну реєстрацію змін форма 3, довіреність на представництво інтересів від фізичної особи - підприємця);
- внесення змін до Єдиного державного реєстру;
- отримання виписки з Єдиного державного реєстру (у разі змін основного КВЕД).
- перелік старих КВЕДів (видів діяльності), які потрібно виключити з Єдиного державного реєстру;
- перелік нових КВЕДів (видів діяльності), які потрібно включити до Єдиного державного реєстру;
- довіреність на представництво інтересів від фізичної особи - підприємця на співробітників ЮК «Лігал Профсервіс».
Термін внесення змін за видами діяльності в Києві за допомогою нашої компанії складає від 1 до 3-х днів. Клієнт також наділяється можливістю проведення змін в скорочені терміни і на території інших адміністративно-територіальних одиниць.
Загальна вартість послуг складається з двох складових:
1. Вартість послуг ЮК «Лігал Профсервіс»
2. Обов'язкові витрати, пов'язані з нотаріальним посвідченням документів і проведенням реєстрації (держ. Мито).
Базова вартість послуг ЮК «Лігал Профсервіс» зі зміни КВЕД фірми становить 1500 грн (без необхідності внесення змін до Статуту компанії).
Базова вартість послуг ЮК «Лігал Профсервіс» зі зміни КВЕД фірми становить 1800 грн (з необхідністю внесення змін до Статуту компанії).
Вартість нотаріальних послуг - від 500 грн. (Залежить від кількості учасників юридичної особи).
Для точного прорахунку вартості послуги прохання звернутися за вказаними на сайті телефонами або скористатися формою зворотнього зв'язку.
В результаті Ви отримуєте:
- опис документів, які подавилися для державної реєстрації змін видів економічної діяльності юридичної особи / фізичної особи - підприємця;
- оновлену виписку з Єдиного державного реєстру (у разі змін основного КВЕД).
- протокол загальних зборів про зміну видів економічної діяльності (для ТОВ).
Крім того, наша компанія надає послуги по зміні видів економічної діяльності відокремлених підрозділів юридичних осіб (філій, представництв).
1. Укладення договору з нашою компанією.
2. Підготовка документів на зміну КВЕД в Києві.
3. Засвідчення у нотаріуса необхідних документів. Учасники підписують протокол і в разі внесення зміни до Статуту компанії завіряється Статут в новій редакції.
4. Подача документів на реєстрацію державному реєстратору.
5. Отримання готових документів з реєстрації.
6. Передача готових документів клієнту.
7. Підписання акту наданих послуг.
1. Результативність. Основною метою нашої компанії є досягнення результатів і гарантоване задоволення потреб клієнта.
2. Репутація. Наша компанія має колосальний досвід в сфері супроводу бізнесу, а також значна кількість задоволених клієнтів.
3. Доступність. Юристи нашої компанії мають багаторічний досвід роботи в даній сфері і впевнено говорять про складні вещях на простому, доступному для кожного клієнта мовою, вміють знайти підхід і грамотно донести інформацію представникам бізнесу і контролюючих органів.
Супутні послуги:
- зміна керівника підприємства;
- зміна адреси компанії;
- зміна складу засновників підприємства;
- зміна кінцевого бенефіціарного власника (вигодонабувача) підприємства;
- зміна найменування підприємства;
- приведення статутних документів компанії у відповідність до чинного законодавства України.
Поширені запитання.