В деяких випадках у фізичних осіб складаються обставини, коли доводиться міняти місце проживання. У загальній картині зміна місця проживання не являє собою нічого надприродного для звичайного громадянина. Однак, в разі реєстрації фізичною особою - підприємцем, місце проживання - це невід'ємна платформа для ведення бізнесу, і для здійснення правильної процедури його зміни доведеться докласти чимало зусиль.
Зміна адреси фізичної особи - підприємця може відбуватися як в межах одного адміністративного району, так і з переходом в інший район. Від вибору адреси залежить процедура переведення ФОП, як платника податків, на обслуговування з одного до іншого контролюючого органу Державної податкової служби України (взяття на облік / зняття з обліку).
У разі зміни адреси підприємця обов'язкової буде процедура внесення змін до Єдиного державного реєстру, яка здійснюється за старим місцем проживання ФОП. Перелік документів, необхідних для внесення таких змін, передбачений статтею 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Процес переведення платника податків на обслуговування з одного контролюючого органу до іншого визначено Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588.
Для зміни адреси Вам не варто обтяжувати себе походами до реєстратора і в інші держструктури і контролюючі органи. Співробітники нашої компанії надають допомогу клієнтам не тільки в підготовці і подачі всіх необхідних документів, а й в консультуванні щодо ефективної організації, а також супроводу подальшої підприємницької діяльності.
ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГИ ЧЕРЕЗ ФОРМУ ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ.
До переліку наших послуг по зміні адреси фізичної особи - підприємця (ФОП, ФОП) входить:
- підготовка повного пакету документів на реєстрацію (заява про державну реєстрацію змін відомостей про фізичну особу - підприємця, довіреність на проведення реєстраційних дій);
- внесення відомостей до Єдиного державного реєстру;
- отримання оновленої виписки з Єдиного державного реєстру;
- повідомлення органів Державної фіскальної служби про зміну адреси платника єдиного податку / платника ПДВ (за бажанням клієнта);
- отримання витягу з Реєстру платників єдиного податку / Реєстру платників ПДВ (за бажанням клієнта).
Строк зміни адреси фізичної особи - підприємця в Києві за допомогою нашої компанії складає від 1 до 3-х днів.
Клієнт також наділяється можливістю проведення реєстраційної дії в скорочені терміни і на території інших адміністративно-територіальних одиниць.
Додаткові послуги щодо повідомлення органів Державної податкової служби займають від 5 до 10 днів.
Варто підкреслити, що наша компанія має колосальний досвід в сфері надання послуг з підготовки документів та проведення змін адреси ФОП. У разі наявності в документах помилок або невідповідностей законодавчим актам України, можливе збільшення терміну внесення зазначених змін.
Вартість зміни адреси ФОП залежить від ряду факторів, а саме:
- територіальність проведення дій по реєстрації ФОП (в межах одного району / с переходом в інший район);
- наявність у клієнта нового адреси.
Вартість реєстрації ФОП в м.Києві - 1000 грн.
Додатково оплачуються:
- нотаріальні послуги (довіреність на представництво інтересів клієнта);
- місце проживання / місцезнаходження клієнта за межами м.Києва;
- якщо нове місце проживання / місцезнаходження клієнта за межами м.Києва.
Важливо! У разі зміни податкової адреси (місця проживання), пов'язаного із зміною адміністративного району, фізичній особі - підприємцю - платнику єдиного податку необхідно зареєструвати нову книгу обліку доходів і витрат в контролюючому органі за новим місцем проживання.
Нашою компанією надається послуга з реєстрації книги обліку доходів і витрат фізичних осіб - підприємців в органі державної податкової служби відповідно до чинного законодавства України.
Строк предоставления данной услуги 5 – 10 дней.
- ксерокопія паспорта та ідентифікаційного коду клієнта;
- дані про нову адресу клієнта;
- довіреність на проведення реєстраційних дій на співробітників ЮК «Лігал Профсервіс».
В результаті надання послуги Ви отримуєте:
- опис документів, які подавилися для державної реєстрації зміни адреси фізичної особи - підприємця (ФОП);
- оновлену виписку з Єдиного державного реєстру;
- витяг з Реєстру платників єдиного податку / витяг з Реєстру платників ПДВ (за бажанням клієнта);
- нову книгу обліку доходів і витрат (за бажанням клієнта).
1. Результативність. Основною метою нашої компанії є досягнення результатів і гарантоване задоволення потреб клієнта.
2. Репутація. Наша компанія має колосальний досвід в сфері супроводу бізнесу, а також значна кількість задоволених клієнтів.
3. Доступність. Наші юристи впевнено говорять про складні вещях на простому, доступному для кожного клієнта мовою, вміють знайти підхід і грамотно донести інформацію представникам бізнесу і контролюючих органів.
Для замовлення послуг нашої компанії Ви можете скористатися формою зворотного зв'язку або звернувшись до наших спеціалістів за телефонами, зазначеними на сайті.
Часто задаваемые вопросы.